м. Київ

Адресс: м. Київ, ул.БВР 29

Телефони : +38(068)483-8888

Пишіть нам :

Email:kyiv@allcold.com.ua

Час роботи:Пн.-Пт.: 09.00-17.00

м.Харків

Адреса: м.Харків, ул.Вологодскій в'їзд 6

Телефони холодильне обладнання: +38(067)320-8000 +38(066)320-8000

Телефони обладнання для пральних машин: +38(067)444-4804 +38(099)444-4804

Email:kharkov@allcold.com.ua

г.Киев

Адресс: г.Киев, ул.БВС 29

Телефоны : +38(068)483-8888

Email:kyiv@allcold.com.ua

Время работы:Пн.-Пт.: 09.00-17.00

м.Харків

Адреса: м.Харків, ул.Вологодскій в'їзд 6

Телефони холодильне обладнання: +38(067)320-8000 +38(066)320-8000

Телефони обладнання для пральних машин: +38(067)444-4804 +38(099)444-4804

Email:kharkov@allcold.com.ua

Возврат/обмен

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ ТОВАРУ:

Термін протягом якого можна повернути або обміняти товар:

  • 14 днів рахуючи з наступного дня від отримання товару.
  • У деяких випадках (індивідуально) ми розглядаємо варіанти повернення або обміну товару пізніше ніж 14 днів.

Який товар не підлягає поверненню чи обміну:

  • Використаний товар.
  • Товар, який втратив свій товарний вигляд, чи споживчі властивості.
  • Товар, на якому пошкоджені пломби, ярлики або оригінальна упаковка.
  • Товар, який привозився на замовлення для конкретного клієнта.
  • Товари, які не підлягають поверненню згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»

Хто оплачує транспортні витрати, пов'язані з поверненням або обміном товару:

  • Якщо товар не підійшов через помилку співробітників компанії Все для холоду – транспортні витрати на повернення оплачуються нами.
  • У разі, якщо товар не підійшов не з вини співробітників нашої компанії, повернення товару оплачує покупець.

Як повернути товар:

  • В обов'язковому порядку спочатку необхідно погодити повернення зі співробітниками компанії «Все для холоду». Це можна зробити будь-яким зручним для Вас каналом зв'язку.
  • Посилання не повинно бути надіслано післяплатою. Інакше ми не зможемо її отримати.
  • Після надсилання посилки необхідно повідомити нам номер декларації, щоб ми могли відстежити та отримати Ваше повернення.

Як повернути гроші за повернутий товар:

  • Повернення коштів узгоджується на етапі погодження.
  • Кошти повертаються різними способами, залежно від способу, яким вони були внесені.
  • Кошти не повертаються післяплатою.