Возврат/обмен
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ ТОВАРУ:
Термін протягом якого можна повернути або обміняти товар:
- 14 днів рахуючи з наступного дня від отримання товару.
- У деяких випадках (індивідуально) ми розглядаємо варіанти повернення або обміну товару пізніше ніж 14 днів.
Який товар не підлягає поверненню чи обміну:
- Використаний товар.
- Товар, який втратив свій товарний вигляд, чи споживчі властивості.
- Товар, на якому пошкоджені пломби, ярлики або оригінальна упаковка.
- Товар, який привозився на замовлення для конкретного клієнта.
- Товари, які не підлягають поверненню згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»
Хто оплачує транспортні витрати, пов'язані з поверненням або обміном товару:
- Якщо товар не підійшов через помилку співробітників компанії Все для холоду – транспортні витрати на повернення оплачуються нами.
- У разі, якщо товар не підійшов не з вини співробітників нашої компанії, повернення товару оплачує покупець.
Як повернути товар:
- В обов'язковому порядку спочатку необхідно погодити повернення зі співробітниками компанії «Все для холоду». Це можна зробити будь-яким зручним для Вас каналом зв'язку.
- Посилання не повинно бути надіслано післяплатою. Інакше ми не зможемо її отримати.
- Після надсилання посилки необхідно повідомити нам номер декларації, щоб ми могли відстежити та отримати Ваше повернення.
Як повернути гроші за повернутий товар:
- Повернення коштів узгоджується на етапі погодження.
- Кошти повертаються різними способами, залежно від способу, яким вони були внесені.
- Кошти не повертаються післяплатою.